אמצעי שיווק לעסק מתחיל
התקופה הראשונה בחייו של כל עסק הינה קריטית, והדבר נכון במיוחד בעסקים אשר אין להם גב כלכלי. בכל מקרה, אבל במיוחד במצב כזה, יש צורך למכור מוקדם ככל האפשר על מנת לייצר הכנסות שיסייעו להנעה הראשונית של העסק. במקרים בהם נלקחות הלוואות – הצורך הזה הופך לקריטי. על מנת לייצר הכנסות יש צורך בפרסום ושיווק. קיימים אמצעי שיווק שונים שחלקם מתאימים לעסק בראשית דרכו. פרסום באינטרנט הוא אחד מהטובים שבנמצא מכיוון שהוא יכול להגיע לכל אחד. לא תמיד פרסום זה יכול להניב פניות לעסק בראשית דרכו, אבל טוב לעשות אותו מאחר ומדובר גם על מידע הזורם במהירות ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק, אינסטגרם ועוד.
אמצעי שיווק מומלצים
ערוצי שיווק ידועים אחרים הם פרסום בדיוור ישיר – וכאן מדובר על עלונים בתיבות דואר, על הפצת כרטיסי ביקור אצל לקוחות פוטנציאליים ועוד. קיימים כרטיסי ביקור מסורתיים העשויים מנייר מיוחד והמופצים מיד ליד, אבל בעידן המודרני הם מפנים מקומם בהתמדה לטובת כרטיסי הביקור הדיגיטליים המיוצרים על ידי חברות המתמחות בכך. הם מותאמים לצרכי הלקוחות בשלמות. הם כוללים פרטים חיוניים על בית העסק דוגמת: שם ולוגו, כתובת, טלפון, כתובת אלקטרונית וכדומה, וכן, פרטים על מנהל העסק או בעל כרטיס הביקור. כרטיס ביקור דיגיטלי המעוצב בקלות ובצורה מושלמת ייראה נהדר בטאבלט ובטלפון נייד ויסייע לפרסם את העסק בצורה הטובה ביותר.
לכרטיס ביקור דיגיטלי יתרונות רבים נוספים. הוא מאוחסן בטלפון הנייד ויכול להישלח בין רגע ובלחיצת כפתור אחת. כך, יכול בעל הכרטיס לשלוח אותו לקראת פגישה, במהלכה ואף לאחריה. ניתן לשלוח אותו גם לאחר מספר חודשים כתזכורת ללקוח פוטנציאלי מהעבר. ניתן לשלוח עימו חומר נוסף על העסק, וכמות החומר ואיכותו תיקבע לפי תוצאות הפגישה או על פי הצורך. ניתן לצרף אליו הוראות ניווט והמקבל אותו יכול להגיע בקלות לבית העסק או לכל מקום עליו יוחלט. ניתן לשנות פרטים ולהוסיף אחרים ללא מאמץ רב ובעלויות נמוכות. כך, יכול מנהל חדש בעסק לקבל כרטיס במהירות. לחילופין, ניתן להחליף שם של בעל תפקיד בקלות, ועוד.
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בעצם סוג של פרסומת היכולה להגיע חינם אין כסף. מקבל הכרטיס יכול לשלוח אותו הלאה לחברים או למתעניינים שונים, וכך הוא מופץ ברשת נוספת בקלות רבה. כל המקבל אותו בדרך זאת, לרוב, מקבל בנוסף המלצה והעובדה הזאת מעצימה את האפקט הפרסומי הנ"ל. לעסק בתחילת דרכו הפרסום הדיגיטלי עדיף מבחינות רבות, למשל, על פרסום ברדיו או בעיתונות. הוא ממוקד ומופנה בדיוק ללקוחות הפוטנציאליים. ניתן לעשותו בתערוכות, בקונגרסים בפגישות של נטוורקינג , בפגישות בארבע עיניים ובהזדמנויות אחרות נוספות. מומלץ להזמין כרטיס ביקור דיגיטלי שיהווה שיווק לעסק מתחיל אצל חברות המתמחות בכך. הן תדענה ליצור כרטיס רשמי מושך עין, מעניין ומותאם אישית.